We zoeken een administratieve kracht met technische affiniteit!

Geplaatst op 24/01/2020

Administratieve kracht met technische affiniteit (V/M). Full time.




 Administratie, je staat in voor:

  • de telefonische en praktische ontvangst.
  • het beheer, samen met de zaakvoerder, van de agenda.
  • het beheer, samen met de zaakvoerder, van de algemene mailbox.
  • facturatie en betalingen (slechts +/- 2h/week).
  • registratie van prestaties in een ERP-pakket, zowel deze van jezelf als deze van de zaakvoerder.
  • organisatie van het bureel (benodigdheden, afspraken met onderhoudsbedrijf…).
  • de nodige documenten voor de personeelsadministratie.
  • de regelmatige update van de website.

 Technisch – administratief, je zorgt voor:

  • het opmaken van werfverslagen vanuit aangegeven items.
  • de opvolging van de to do’s uit de verslagen en hebt hiervoor ook rechtstreeks contact met de betreffende bedrijven / aannemers.
  • het lezen van binnenkomende verslagen van werven, gerechtelijke verslagen, overheidscommunicatie…, en geeft aan wat er intern dient te gebeuren + je volgt dit op en werkt hieraan mee i.f.v. je groei.
  • de opmaak van technische werkdocumenten ter ondersteuning.
  • het maken van  PowerPoint presentaties op aangeven van de content.
  • het leren lezen van grondplannen van architecten de nodige gegevens omzetten in excel, ter voorbereiding van de engineering.
  • hulp bij de opmaak van technische beschrijvingen.

 Overheid, federaties (ook internationaal), wetgeving:

Je leest en interpreteert de wetgevingen en normen uit onze sector en houdt veranderingen of aanpassingen bij.  Hiervoor krijg je uiteraard de nodige ondersteuning.

Je volgt en maakt verslagen op van meetings.

Je helpt bij het opmaken van subsidiedossiers voor klanten.

Je communiceert met de betreffende organisaties rond planning, basisdocumenten…

 

Profiel:

Je kan zelfstandig (en regelmatig alleen) werken.

Je denkt mee, bent leergierig en uiteraard klantgericht.

Je communiceert vlot (zowel mondeling als schriftelijk).

Je kan je dagelijks verplaatsen naar ons kantoor te Wevelgem.

Ervaring in de sector is niet vereist, leergierigheid wel.

 Wat bieden wij?

Wij bieden je een zeer boeiende en gevarieerde functie in een klein maar groeiend bedrijf, als topspeler op de koeltechnische markt.

Je krijgt de nodige ondersteuning en de kans om verantwoordelijkheid op te nemen en samen met het bedrijf verder te groeien.

Interesse of vragen? Aarzel niet en stuur je vragen of CV naar Jurgen@coolenergyconsult.be .
Eveneens bereikbaar via 0491/56 99 75, spreek een boodschap in aub.

Misschien tot binnenkort, bij Cool & Energy Consult!


Schrijf u in op onze nieuwsbrief

Ontvang maandelijks gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!